Chatbox
The akita tree
10:11:19 ✧akita✧
By the way pm to RP I will give u more details on pms
Swannies
10:11:18 Manx, Swan
Shen
if someone made a group for greyscale wolves id join in a heartbeat lol
Star Tha AOD
10:10:43 Star (she/her)
Carpe
i don't even have any, wish i could get some cuz i wanna buy some gear & decor for my babies
Shenzu
10:10:30 Shen
Swan
Check my custom wolves, I’m clearly obsessed with grey scale lmao
Vantablack
10:10:12 Vanta
-WP Click-

poll ending soon
Swannies
10:09:59 Manx, Swan
bro im obsessed with greyscale wolves from wolf party
The akita tree
10:09:56 ✧akita✧
Nicee I got lots of wolf's but got 2 empty spaces and can't breed or buy wolf's I'm that broke
Shenzu
10:09:34 Shen
Lazy
Jesus what did you buy lmao
Carpe Noctem
10:09:00 Carpe (she/her)
I have 8 apples right now, I'm waiting till the prices go down to get more.
Swannies
10:08:55 Manx, Swan
Apples:1
Apples Saved:0
Mushrooms:1,438
Mushrooms Saved:10,978
Star Tha AOD
10:08:53 Star (she/her)
nice
Star Tha AOD
10:08:37 Star (she/her)
then i got a bunch of wolves from wolf party
Lazy Kingdom
10:08:22 Lazy, Crazy Cat Lady
I had 17000 mush this morning now I got 11,300 xD
Star Tha AOD
10:07:57 Star (she/her)
Swan
nice! wish i had that much! i think my max was somewhere in the 2-300's
Shenzu
10:07:48 Shen
I had closer to 6k at the start of the week, but I splurged to buy some apples
Lazy Kingdom
10:07:33 Lazy, Crazy Cat Lady
wait 24 apples now
Swannies
10:07:26 Manx, Swan
Yeah, like Shenzu's lol
Lazy Kingdom
10:07:21 Lazy, Crazy Cat Lady
Apples: 0
Apples Saved: 20
Mushrooms: 1
Mushrooms Saved: 11,300

splurged 6k mush and 20 apples too >>
The akita tree
10:07:19 ✧akita✧
Btw if anyone wanan RP pm me
Carpe Noctem
10:06:54 Carpe (she/her)
Hehe...
Mushrooms: 548
Mushrooms Saved: 7,476

Refresh

You must be a registered member for more
than 1 day before you can use our chatbox.
Quests
Alliance Battles
Challenges
Hourly Damage Variances
Margay : +5
Leopard : +1
Snapping Turtle : -4
    Summer Month: 2   Day  Weather:  Sunny
 Explore In: Now


Forums

→ Wolf Play is a fun game! Sign Up Now!

My Subscriptions
My Bookmarks
My Topics
Latest Topics
Following
Forums > Roleplay > Discussion
  1 ..  461  462  463  464  465  466  467  468

Strive to Survive | Revamped | Discussion ThreadSeptember 18, 2023 09:58 PM

Fangsoffire
Lightbringer
 
Posts: 12254
#2931897
Give Award
Flame is finished <3

@Tere, I'm going to let Hills post for Solaris before I do Shiva. I think I'm going to do Shadow next though ;)
Strive to Survive | Revamped | Discussion ThreadSeptember 18, 2023 10:33 PM

Jumping Wolves
Neutral
 
Posts: 1776
#2931902
Give Award
I'll post once I'm done at the laundromat:")
Strive to Survive | Revamped | Discussion ThreadSeptember 19, 2023 11:36 AM

High Hills Pack
Lightbringer
 
Posts: 1931
#2931996
Give Award
Or apparently I'll fall asleep before I post. :`)
If I have time today, which I should, I'll post for both Solaris and Quilo.
Strive to Survive | Revamped | Discussion ThreadSeptember 19, 2023 05:12 PM

~Terebinth Wolves~
Lightbringer
 
Posts: 4138
#2932082
Give Award
Im finally in the mood to do Ash so im working on him right now. I may or may not get to Anya though. But yay for Shadow anyway lol
Strive to Survive | Revamped | Discussion ThreadSeptember 19, 2023 08:49 PM

Fangsoffire
Lightbringer
 
Posts: 12254
#2932132
Give Award
Lol, take your time ^^ In the meantime, am I missing anyone? Other than Night of course :") Not sure whether to move him and get him into trouble or not lol
Strive to Survive | Revamped | Discussion ThreadSeptember 19, 2023 08:59 PM

~Spice~
Neutral
 
Posts: 623
#2932135
Give Award
Haha damn it night 🤣🤣
Ill reply to freya later aka tmrw been busy.
Strive to Survive | Revamped | Discussion ThreadSeptember 19, 2023 09:07 PM

~Terebinth Wolves~
Lightbringer
 
Posts: 4138
#2932137
Give Award
@Fang
Your not missing anything with my characters. But if your looking for an idea, Night could go ahead and rejoin the rest of the patrol? Of course trouble is fun too xD
Strive to Survive | Revamped | Discussion ThreadSeptember 19, 2023 09:07 PM

~Terebinth Wolves~
Lightbringer
 
Posts: 4138
#2932138
Give Award
double post ><

Edited at September 19, 2023 09:08 PM by ~Terebinth Wolves~
Strive to Survive | Revamped | Discussion ThreadSeptember 19, 2023 09:20 PM

Fangsoffire
Lightbringer
 
Posts: 12254
#2932148
Give Award
XD I think Shiva, Solaris and Arashi is doing okay lol. I might just have him start following a scent and then ending up in trouble somewhere :")

~Terebinth Wolves~ said:
@Fang
Your not missing anything with my characters. But if your looking for an idea, Night could go ahead and rejoin the rest of the patrol? Of course trouble is fun too xD


Strive to Survive | Revamped | Discussion ThreadSeptember 19, 2023 09:28 PM

High Hills Pack
Lightbringer
 
Posts: 1931
#2932153
Give Award
I shall be working on Quilo now. Then Solaris... and then back ta some physics notes. :`)

Forums > Roleplay > Discussion
  1 ..  461  462  463  464  465  466  467  468

Refresh









Copyright 2013-2023 Go Go Gatsby Designs, LLC    All Rights Reserved
Terms Of Use  |   Privacy Policy   |   DMCA   |   Contact Us